För och Nackdelar

Syrran har precis klippt mig, blev jättefint. Klippte topparna och klippte upp det lite, man får lite mer frisyr då säger syrran ;) Får väl lita på henne!

Jag har ett dilemma, vet inte om jag ska följa med P ut, han ska ut med sina killkompisar som jag inte tycker om. Det är hans kom-vi-har-sex-med-tjejer-och-skiter-i-våra-flickvänner-kompisar han ska ut med och jag vet preis hur dom är, det märks väl i deras namn? eller? P frågade iaf om jag skulle med men jag vet inte.

För och nack-delar:

Fördelar:

  • Jag vet att han inte drar på någon efterfest eller dyrligt med sina äckelvänner
  • Jag kommer inte behöva ligga hemma och oroa mig
  • Jag får piffa upp mig lite efter 3 dagars hemmaliggande med feber
  • Jag får vara med P


    Nackdelar:
  • Jag känner mig inte fitforfigth för en utekväll (skulle dock inte dricka men ändå)
  • Någon från jobbet kan se mig, var ju inte där idag heller. (Men min chef sa att jag skulle stanna hemma)
  • Jag kommer må illa av att se hans idiotkompisar
  • Jag kan bli sjuk igen


    Åh vad jobbigt. Jag mötte nyss E vid bänken och jag sa att hon och jag kunde dra till heron ist och spana in killar. dricka en latte och bowla, men hon är fattig :( :p Vad hade ni gjort?



image29

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha varför äckel vänner? Varför tycker du inte om hans vänner? Om du litar på honom behöver du inte oroa dig. Du riskerar ändå mycket att gå ut om du inte har vart och jobbat, människor dyker upp när man minst anar det. Och festa kan du göra när du vill. Men berätta hur det blir sen :)

2008-05-16 @ 16:30:46
Postat av: Mandy

hej har du haft en bra dag?

2008-05-16 @ 16:36:48
URL: http://gossipgirl93.blogg.se
Postat av: Ellisen

Chefen sa ju till dej...

2008-05-16 @ 16:48:30
URL: http://ellissen.blogg.se
Postat av: ella

om du nu litar på P så är d ju ingen fara om du ej vill med dom ut=)hoppas du får en bra kväll!har ochså en P utanför sthlm ;)hihi

2008-05-16 @ 16:50:02
URL: http://ellisgirl.blogg.se
Postat av: Helena

Hehe ja, hoppas du får en bra helg ändå :)

2008-05-16 @ 17:23:04
URL: http://helennna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0