Ful = het?

Fan vilken tråkig match, seriöst. Visst var Bajen bättre än göteborgarna första halvlek men den andra så spelade båda lagen soppigt. Lite lyxigt var det iaf att sitta på vipläktaren med bla Paulinho, Mikael Jensen och Lasse Eriksson :) Vi fick mat och dricka innan matchen och kaffe i pausen, mums!

Nu sitter jag hemma hos P och väntar på att han ska komma hem, han är och spelar poker med sina kompisar men han ska nog snart vara på ingång. Ska nog snart ta mig ett bad och ligga där tills han kommer för att sedan bjuda in honom och ha lite mys i duschen, tihi :) bad M :p

Började under matchen fundera på om en kille kan vara så ful så att han blir het (eller attraktiv). Paulino satt ju några rader över mig och jag vände mig om några gånger (flörtig som jag är) och då log han mot mig(ja, varför skulle han inte göra det?), och då la jag på mitt sötaste leende tillbaka (jag menar, varför skulle jag inte?). Jag tycker att han är otroligt het men alla andra tycker han är ful, kan det då vara så att han är så ful så jag tycker han är en heting, eller är jag helt fel ute, jag kanske tänder på icke-snygga pojkar. Men det kan absolut inte stämma eftersom min lilla pöjk är grymt het :D


image18







image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0