Ingen sexlust

Sitter på jobbet. Det är väldigt tråkigt och lite folk. Åt en tunnbrödrulle nyss i solen, mums! Har ju rast så jag köpte en ögonfransböjare (behövligt) och ett läppglans :)
Efter jobbet idag så ska jag träna på F&S och sedan ska jag hem och ta det lugnt, får se om P kommer. Jag vet inte varför men det känns som att jag börjar tappa min sexlust :/ jag känner mig aldrig på g liksom. När P vill att jag ska rida så gör jag det i kanske 2 minuter sen känns det fel på något sätt, tråkigt men sant..

Ska in och jobba nu, hörs!



image19


Kommentarer
Postat av: Madde

Aldrig skoj när lusten sviker :(

2008-05-05 @ 14:34:23
URL: http://angelwing.blogg.se
Postat av: Anonym

Du behöver inte vara orolig, det finns olika perioder. Ibland har man sexlust och ibland inte

2008-05-05 @ 15:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0