På jobbet

Sitter på jobbet, vilket är jävligt tråkigt med tanke på det fina vädret. Var ute en stund och gick sedan runt och letade efter en vit "t-shirtstunika" men jag hittar inte någon, och jag får snart damp!! Hittade iaf en liten vit klänning/linne (man kan ha det till båda) för 149kr som jag blev nöjd med. Brukar ni också komma hem och ha handlat och inser att ni redan har en likadan (vi säger) klänning, eler inte exakt men nästan, då blir man irriterad alltså! Inte för att det händer mig men iaf ;)

Idag ska jag försöka komma iväg till gymmet, men P har match och jag vill se den, så jag kanske gymmar imorgon ist, om dom har öppet efter 17 eftersom att jag jobbar?


Nej nu ska jag in och hänga upp bajensaker i butiken :D




image24

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du älskar bajen =)

2008-05-11 @ 03:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0