utgång på ett förställe

Det går super mellan mig och P, tack och lov för det. Jag gjorde verkligen rätt.

Ikväll ska jag ut med några tjejkompisar, P kommer också med (ska jag vara glad?). Vill egentligen bara ut och supa skallen av mig med kompisarna, men nu blidde det icke så. Har färgat håret idag så jag vill ut och visa hela världen mitt nya snygga jag ;) Vi ska bara dra till ett förställe (som man säger, eller iaf jag) så det blir tyvärr ingen dans för min del, får skaka rumpan lite hemma hos E innan vi drar iväg.

Erotikmässan, den har jag sagt att jag ska gå på från den dagen jag fyllde 18 men det har aldrig blivit av, sa det iår också men vad hände, jag gick såklart inte.. tror att det är sista dagen idag.

Kommentarer
Postat av: mingla

taack :).Hur är det med dig?

2008-05-03 @ 19:29:10
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag var i Erotic mässan. Du missa snyggingar hahhaha gå till nästa :)?

2008-05-05 @ 15:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0